نرم‌افزار حفاظتي و آنتي‌ويروس كسپرسكي نگارش 6.0

منبع : www.AsanDownload.com

همگي ما با نحوه كار و عملكرد آنتي‌ويروس‌ها آشنايي كاملي داريم و در دنياي اين نرم‌افزارها معمولا از بهترين آنها استفاده مي‌كنيم. يكي از توليدكنندگان برتر اين نوع نرم‌افزارها، شركت ‌KasperSky‌ است. اين شركت علاوه بر توليد آنتي‌ويروس براي كامپيوترها اقدام به توليد آنتي‌ويروس‌هايي براي گوشي‌هاي موبايل و سيستم‌عامل‌هاي مربوط به آنها كرده كه ما در مقالات گذشته اقدام به معرفي يكي از آنها كرده بوديم كه مختص گوشي‌هاي سيستم‌عامل سيمبين ‌60S‌ بود و تنها مي‌توانست روي اين سيستم‌عامل نصب شود. امروز قصد داريم به معرفي اين نرم‌افزار براي گوشي‌هاي داراي سيستم‌عامل ويندوز موبايل بپردازيم. اين نرم‌افزار علاوه بر جستجو و پاكسازي ويروس‌هاي مخرب در گوشي، قادر است نقش يك فيلتر مناسب جهت پاك‌سازي تماس‌ها و ارتباطات مختلف افراد با گوشي شما را ايفا كند. با ما همراه باشيد.
نرم‌افزار را به گوشي خود منتقل و به مانند تمامي نرم‌افزارهاي پاكت‌پي‌سي، آن را نصب و اجرا كنيد. صفحه اولي كه براي شما نمايان خواهد شد حاوي اطلاعاتي از قبيل تاريخ آخرين بررسي ويروس و تاريخ آخرين به‌روزرساني خواهد بود. بايد توجه داشته باشيد كه شما براي به‌روز بودن فهرست ويروس‌ها و همچنين راه‌هاي مقابله با آنها، بايد برنامه را همواره به‌روز كنيد.
اين به‌روزرساني از 2طريق قابل اجرا است. يكي از طريق پيدا كردن فايل‌هاي آپديت كه معمولا كمتر مورد استفاده قرار مي‌گيرد و ديگري به‌روزرساني از طريق اينترنت. براي اين كار بايد به يك منبع اينترنتي دسترسي داشته و به آن متصل شويد. براي اين كار هم مي‌توانيد از ‌Gprs‌ يا وايرلس‌ها استفاده كنيد. پس از اتصال به اينترنت كافيست كليد ‌Menu‌ را زده و گزينه ‌Update Menu‌ را انتخاب كنيد تا وارد بخش به‌روزرساني شويد. در اين بخش در حالت عادي و با استفاده از گزينه ‌Update‌ قادر خواهيد بود برنامه را سريعا به‌روزرساني كرده و به اصطلاح آن را »آپديت« كنيد. ‌ ‌
پس از استفاده از اين گزينه، نرم‌افزار به سرور اصلي شركت كسپرسكي متصل شده و آخرين فايل‌هاي موجود به‌روزرساني شده را به گوشي شما انتقال و در برنامه مورد استفاده قرار مي‌دهد. پس از اين كار در صفحه اصلي اين برنامه بايد تاريخ به‌روزرساني به تاريخ آخرين روز آپديت تغيير پيدا كرده باشد.
براي ابتداي كار بهتر است گوشي خود را يك بار پاكسازي كنيد. بعد از آپديت كردن نرم‌افزار كافيست يك بار كليد ‌Scan‌ را فشرده تا برنامه به‌طور خودكار اقدام به جستجوي تمامي فايل‌هاي گوشي كرده و آنها را از لحاظ داشتن ويروس و مشكل بررسي كند. اين كار ممكن است كمي به‌طول بيانجامد.
پس از بررسي در صورتي كه گوشي شما ويروسي داشته باشد، چند عمل روي آنها انجام خواهد گرفت. يا برنامه قادر به پاك‌سازي آنها خواهد بود كه در اين صورت فقط ويروس فايل مورد نظر شما از بين خواهد رفت و يا قادر نخواهد بود كه در اين‌شرايط، برنامه اقدام به حذف فايل مربوطه از روي گوشي شما خواهد كرد. پس قبل از بررسي لازم است يك بار از فايل‌هاي مهم خود پشيتبان بگيريد تا در صورت حذف فايلي مهم، قادر به برگرداندن آن باشيد.
در منوي »آپديت« گزينه‌هاي ديگري نيز وجود دارد. اين گزينه‌ها شامل به‌روزرساني به‌صورت زمان‌بندي شده، گزارش‌ها و آپديت به‌صورت دستي است كه شما مي‌توانيد بنا بر نيازتان از يكي از آنها استفاده كنيد.
حال به قسمت ‌Anti-Spam‌ مي‌رسيم. همان‌طور كه از اسم اين قسمت پيداست، قادر است جلوي هر گونه تماس‌هاي اضافه را بگيرد. در اصل اين قسمت همانند يك برنامه فهرست سياه عمل مي‌كند. ‌
كافيست شماره‌هايي را كه مي‌خواهيد به شما زنگ نزنند را در قسمت ‌Black List‌ و شماره‌هايي كه مي‌خواهيد تماس‌هاي آنها را حتما دريافت كنيد در قسمت ‌White List‌ قرار دهيد. در بخش تنظيمات اين قسمت نيز مي‌توانيد گزينه‌هاي پيامك را به آن اضافه كنيد تا علاوه بر جلوگيري از تماس‌ها، پيامك‌ها را نيز جزو اين دسته قرار دهد. همچنين با استفاده از گزينه ‌From unknown sender‌ مي‌توانيد شماره‌هاي ناشناس را جزو فهرست سياه قرار دهيد. اين قسمت نيز همچون بخش به‌روزرساني داراي قسمت گزارش و ديگر منوها است كه بيشتر جنبه اطلاع‌رساني دارد تا كاربردي. ‌






 دانلود - 315 كيلوبايت | لينک كمكي
 پسورد فايل زيپ : www.asanmob.com
 لينک منبع

1 نظرات:

  Unknown

۲۸ خرداد ۱۳۸۹ ساعت ۱۷:۵۶

سلام
این چه فونتیه که شما استفاده می کنید .
فونت وبلاگ من خیلی مسخره است . چطوری می تونم عوضش کنم ؟ از چند نوع فونت می تونم استفاده کنم ؟
ضمنا قالب جالب و ساده و قشنگی دارید .
ولی قسمت نظراتتون زیر تیتر مطلب بعدی قرار می گیره . یه نگاهی بهش بندازین . اول فکر کردم که اصلا جایی واسه نظرات ندارین .
اگه راهنماییم کنین خیلی ممنون می شم . بای .

ارسال یک نظر