ارسال دعوتنامه پارسا اسپيس



پارسا اسپيس فضايي مطمئن براي نگهداري فايل هاي شما بر روي اينترنت مي باشد . با پارسا اسپيس فايل هاي شما در تمامي دنيا با سرعت و سهولت در دسترس هستند و به راحتي مي توانيد با استفاده از ابزارهاي بي نظير اقدام به مديريت فضاي خود نماييد . پارسا اسپيس با ستفاده از سرور قدرتمند و پهناي باند اختصاصي در يكي از معتبرترين ديتا سنترهاي دنيا با بهترين كيفيت خدمات زير را به شما كاربرگرامي پارسي زبان ارائه مي دهد :
امكان ايجاد ساب دامين با آدرس http://You.Parsaspace.com
امكان اتصال بي نهايت Domain به فضا
امكان آپلود هر فايل تا حجم 10 مگابايت
File Manager قدرتمند و راحت براي مديريت فايل ها
Zip كردن فايل ها و پوشه ها به همراه رمز گذاري روي فايل به صورت آنلاين
Unzip كردن فايل هاي رمزگذاري شده به صورت آنلاين
ارسال و دريافت فايل از FTP Server بر روي فضاي شخصي با پهناي باند 10 مگابيت
File Downloader تحت وب با قابليت دانلود فايل از سايت هاي ديگر در چند ثانيه
امكان تغيير ID3 Tag فايل هاي MP3 به صورت كاملا آنلاين
امكان ارسال SMS و استفاده از وب سرويس پيام كوتاه در سايت شخصي
دوستانی که دعوتنامه می خواهند لطفا ما را با نام گوگل ها لینک و در قسمت نظرات همین پست ایمیل خود را وارد و اطلاع دهند تا در اسرع وقت برایشان دعوتنامه ارسال شود.
با تشکر مدیریت گوگل ها

6 نظرات:

  ناشناس

۲۶ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۳:۰۸

این نظر توسط یک سرپرست وبلاگ حذف شد.
  داغ داغ داغ

۲۶ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۳:۱۳

ُسلام چرا پیامشو حذف کردی
؟
شزلک آخه چرا؟!!!!!!!!!!!!

  SUPERNOVA

۲۹ تیر ۱۳۸۸ ساعت ۱۷:۱۳

دوست عزیز شما لینک شدید لطفا دعوتنامه ای ارسال نمایید.
با تشکر
ایمیل من :
cbc.bbbc@gmail.com

وب من :
http://eagle-2009-eagle.blogspot.com

  فرزين

۶ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۱۰:۳۲

سلام عزيزم من به يك دعوتنامه شديدا احتياج دارم لينكت كردم لطفا به آدرس farzin.h.p@gmail.com ارسال كن اينم وبم :

radiofm.mihanblog.com جبران ميكنم ممنون

  نادر

۱۹ شهریور ۱۳۸۸ ساعت ۰:۴۳

اگه به من هم دعوتنامه ها رو بفرستی بسیار بسیار خیلی خیلی خوشحال میشم
naderhg@gmail.com
4irani.tdblog.ir

  Amir hossein

۱۴ مهر ۱۳۸۸ ساعت ۸:۲۹

سلام من چند وقتی هست که به دنباله دعوت نامهٔ پارسا اسپيس هستم ولی تا الان موفق به دريافتش نشدم
اگه ميشه کمکم کنيد ؟ از کجا ميتونم اين دعوت نامه رو دريافت کنم؟ اگه ميشه در اصرع وقت جوابم رو بديد
مرسی ، امير حسين

ارسال یک نظر